شایعه های پیرامون بخش تک نفره , چند نفره و سلاح های بازی Black OPS II

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
21:29
پنج شنبه 19 مرداد 1391



اسپویلر احتمالی!

تولیدکنندگان وابسته به بازی Call of Duty: Black Ops 2 اطلاعات قابل توجهی در باره ی حالت های چند نفره و خط داستانی بخش تکنفره ی بازی منتشر کرده است.سایت EGM می تواند اعلام کند که تعدادی از این تغییران و اطلاعات درست می باشد.شاید مهمترین ویژگی تغییر یافته در Black Ops 2 تغییر نام کانتنت Zombie به undead است.

DualShockers ادعا کرده که اطلاعاتی را درباره ی این بخش تک نفره و چند نفره از طریق تولید کنندگان وابسته به این بازی در اختیار دارد.اطلاعات بخش تک نفره عبارتند از :

داستان بازی شامل دو بخش است.بخش اول پیرامون Frank woods پیرمرد هست که درباره ی مراحلی که با Alex Mason به انجام رسانید سخن می گوید.این بخش به شما سرنخ هایی را می دهد که چگونه Raul Menendez را شکست دهید.در این FLASH BACK ها شما کنترل کارکتر را برعهده خواهید گرفت.بخش دیگر داستان درباره ی Raul Menendez تروریست است که کنترل ارتش drone ها را در سرتاسر جهان برعهده گرفته و جنگ جهانی را اغاز می کند.menendez در flash back ها نیز حضور خواهد یافت و چگونگی قدرتمند شدنش به نماشی در خواهد امد.

نام و محل تعدادی از مراحل این بازی بخشی از این اطلاعات منتشره را تشکیل می دهد و اگر این اطلاعات صحیح باشند الکس میسون با توجه به تصمیمات شما ممکن است در بازی جان خود را نیز از دست بدهد.در مرحله ی
Panama اولین شواهد در این باری به نمایش در می اید که Frank Woods گول می خورد که فکر می کند میسون همان Raul Menendez است و قصد دارد به او شلیک کند.در ادامه درباره ی این مرحله توضیحات بیشتری داده خواهد شد.

تمامی مراحل را به همراه توضیحات می توانید در پایین مشاهده کنید :

Afghanistan : مرحله ای که نشان می دهد بازیباز در حال اسب سواری است که در واقع یک flash back محسوب می شود.شما با سربازان چینی دیدار می کنید که به Mujahideen که می خواهند در اذای دادن اطلاعات درباره ی Menendez از ان ها در مقابل حمله ی روس ها دفاع کنید.Mujahideen در انتهای مرحله به میسون و woods خیانت می کند.

Angola : اطلاعاتی درباره ی این مرحله داده نشده است ولی فته شده که اولین مرحله می باشد.

Panama : نام این مرحله Let it snow می باشد و در واقع همانطور که بالاتر گفته شد یک مرحله ی flash back محسوب می شود.این مرحله در سال 1989 و هنگام حمله به پاناما جریان دارد که شما Manuel Noriega را دستگیر می کنید و شواهد نادرستی بیان می کند که نامش سمیر است.این مرحله با مرگ میسون خاتمه می یابد.woods فکر می کند که menendez را زده ولی بعد متوجه می شود که او میسون است!woods سپس تیر می خورد و دیکتاتور پانامایی فرار می کند.woods در نهایت فرار می کند.

Haiti : ممکن است مرحله ی نهایی یا یک مرحله ی strike force باشد.

Pakistan : اطلاعاتی درباره ی این مرحله داده نشده است.البته شایعاتی وجود دارد که این یکی از مراحل مربوط به اینده در بازی محسوب می شود که شما می بایست مکالمات menendez را ضبط کرده و در ان کنترل وسایل نقلیه ای مثل هلیکوپتر و اتوموبیل را بر عهده بگیرید.

Al Jinan : یک شهر شناور در وسط اقیانوس است و شما وظیفه دارید اطلاعتی را درباره ی سلاحی به نام Karma جمع اوری بکنید.شما می بایست به طور مخفیانه و به عنوان یک تکنیسین وارد شوید و حتی کنترل یک ربات عنکبوت مانند که از راه دور کنترل می شود را نیز در اختیار گیرید.بعدا می فهمید که در اصل karma یک صلاح نیست و اسم یک دختر می باشد.سپس شما راه خود را از طریق مبارزه و کشتن دشمنان در یک کلوپ شبانه باز می کنید.سپس میبینید که این دختر توسط دشمنتان به اسارت در میاید.شما با استفاده از اسنایپر دو راه پیش رو دارید.اول او را بکشید.دوم او را بیهوش کنید.

U.S.S. Barack Obama : یک ناو هواپیما بر که در ان menendez به اسارت گرفته شده است.در حالی که او تحت بازپرسی قرار دارد موفق می شود که فرار بکند درست هنگامی که Cordis Die group به ان ناو هواپیما بر حمله کرده اند.در پایان مرحله بازیباز کنترل menendez را در اختیار می گیرد که با گرفتن گروگان و استفاده از نارنجک های دودزا قصد فرار دارد.

Singapore (Strikeforce mission) : اطلاعاتی در دسترس نیست.

Yemen(Strikeforce mission) : اطلاعاتی در دسترس نیست.

Yemen (Non strikeforce, regular mission) : شما در نقش Fahrid بازی می کنید که یک خبر چین مخفی به شمار می اید.این مرحله دارای بخشی است که با انتخاب شما بر روی کل داستان بازی تاثیر گذار می باشد.Harper گروگان گرفته شده و menendez به شما یک اسلحه می دهد تا او را بکشید.شما دو شانس خواهید داشت.اولا شلیک به harper و کشتن او برای اینکه هنوز مخفی بمانید و دوم نیز شلیک به menendez.اگز بازیباز انتخاب کند که menendez را بزند او سلاح را ازش گرفته و بازیباز را از پای در میاورد و سپس شما کنترل میسون را در اختیار میگیرید.در حالت دیگر یعنی کشتن harper در نهایت پس از اتمام مرحله می توانید menendez را به چنگ بیاورید.

Nicaragua : یک مرحله ی flash back که شما کنترل میسون و woods را در اختیار میگیرید.

Myanmar : یک earth element را به دست میاورید.در این مرحله شما لباسی را به دست یاورید که به وسیله ی ان قابلیت پرواز بر روی محیط مشخص شده را به دست می اورید.

Los Angeles : این مرحله در e3 و کنفرانس مایکروسافت نمایش داده شد.

بخش چند نفره :
حال شما می توانید بر اساس تعداد equipment های در اختیارتان کلاس های جدیدی را بسازید البته با انتخاب و استفاده نکردن بعضی دیگر از این equipment ها.برای مثال شما می توانید 6 perk استفاده کنید البته در این صورت سلاح اصلی و ثانویه برای شما در دسترس نخواهد بود و شما فقط یک چاقو خواهید داشت.اگر شما می خواهید یک سلاح اصلی بردارید این به شما میگوید که این سلاح جای یکی از perk های شما را میگیرد.اگر شما هیپ perk ی نخواهید می توانید امکانات بیشتری به سلاح های اولیه و ثانویه ی خودتان اضافه کنید.

Live Streaming : با استفاده از این قابلیت اضافه شده به بخش چند نفره شما خواهید توانست گیم پلی خود را به طور زنده برای دیگران در دسترس قرار بدهید.شما نیاز به یک دوربین دارید تا صورت شما نیز نمایش داده شود.معلوم نیست با کینکت این مسئله در دسترس خواهد بود یا خیر.

Dedicated servers : سرور های deticated حال در BO II وجود خواهند داشت و شما نگران نخواهید بود که با ترک میزبان شما نتوانید بازی را ادامه بدهید.

سلاح های موجود در بازی :

کد:

Assault Shield – Same as the riot shield in MW3, but can be placed on the ground standing up, so it can give the player some cover while using their other weapon.
SCAR assault rifle
Vector K10 SMG
Ballistic Knife
AS-50 sniper rifle
MP7
Storm PSR – Shown in the E3demo.
Crossbow with explosive tip
Note: There are no noob tubes (grenade launchers) in this game
Some Secondary
SMAW
Five-Seven
Barreta burst pistol
RPG – with an updated futuristic look
Stinger Missile
Some Multiplayer levels
Cargo / Dockside – Play through a Singapore shipping yard. Same as the strikeforce mission in single player Aftermath – Play through some ruins of Los Angeles. Hijacked – A close quarter map that takes place on a Yacht. Slums – Play though slums in panama. Drone – Play through a complex with docked aerial drones. Power plant – Play through a Pakistan power plant. Nightclub – Play in a nightclub from the Al Jinan single player campaign . Overflow – Takes place in Pakistan on in a business district. Carrier – Takes place on an aircraft carrier U.S.S. Barack Obama from single player. Turbine – Takes place in Yemen in a valley with crashed windmills. Yemen – Takes place in suburban Yemen with close quarter buildings.
Lethal Grenades Frag Claymore Combat Axe – Same as the tomahawk in Black Ops 1.
Tactical Grenades
Flash Smoke EMP Concussion Tazer Spike – An electronic device thrown on the ground or the wall. If an enemy walks over it Tactical insert
Killstreaks
UAV – Standard COD killstreak Care Package – Standard COD kill streak RC-XD – Same that was in Black Ops 1. Remotely control an RC car with explosives on it. Microwave Turret – Place this on the on the ground to trap enemies in a wave of microwave energy. If the enemy is in it for too long, they die. Death Machine - Same killstream from Black Ops 1. Hellstorm Missile– Same to the Predator missle in MW3, except it can deploy a cluster bomb before impact if the player wishes. Multiple grenade launcher – A rapid fire grenade launcher. QR Drone – Control a quadrotor, flying through the map, shooting enemies. AI Tank – Similar to the assault drone in MW3 Sentry Gun – Your typical COD sentry gun. Can remotely control it. Orbital VSAT – Similar to the Advanced UAV in MW3, but cannot be shot down, and has the enemies painted on minimap. Their position and directional information is shown in real time. Single Seeker Drone – Launch a single seeker drone that flies into the air and seeks out the nearest enemy and kills them. EMP – Same as in MW3 Helicopter gunner – Control a helicopter gunner. Includes feature to move across map when player wishes to change position. Lodestar – A plane that flies over the map. Player can control it shooting rockets down at the enemies. Helicopter escort – Have a helicopter that follows you from above, shooting enemy players. Attack Dogs – Same kill streak from Black Ops 1. Drone Swarm –The top killstreak. Call in a swam of drones overhead that will seek out and kill enemies.
Perks Ghost- No information Fast Hands – Swap weapons faster and throw grenades faster. Dexterity– Climb obstacles faster Lightweight– Either run faster, or run longer.. not much info on that. Flak Jacket – Same as in Black Ops 1. Tactical mask – Resistant against flash bangs, concussion grenades, spikes, emp grnades Cold blooded –No information
There is no last stand perk in the game.
Zombies. Not much information was given, however, here are a few bits of info. New Feature Player can get infected turn into a zombie, and play as a zombie, attacking other players. The zombie’s hands are in first person mode while you swipe and claw other players.
Modes
Meat
Locations Diner Farm
Weapons Tesla gun
Other Danny Trejo returns to voice a character in Zombie campaign mode.“


منبع


تعداد بازدید از این مطلب: 1404
بازدید : 1404

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود